Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення товарів належної якості Товар у належному стані можна повернути, якщо він: - не був у використанні; - без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу та упаковки; - повністю укомплектований; - з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням; - не відноситься до товарів, які не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ. 1. Упакуйте товар Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається із кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у комплектації, в якій його отримали. Чек відправляти необов'язково. 2. Як надіслати товар кур'єрською службою Надішліть нам товар «Новою поштою» Дані для надсилання: Дніпро Відділення №3, вул. Яскрава, 1 +38 (066) 369-28-70 Каштаєва Марина Вікторівна Послуги «Зворотня доставка» та «Післяплата» потрібно скасувати. 3. Як мені повернуть гроші за товар? На картку (номер картки, банк, ПІБ власника банківської картки). Зазвичай гроші повертаються за 2-7 днів.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.